I morgon vardag.

Är så osannolikt uttråkad!! Tur att semestern är över i morgon. Gjorde ett tappert försök att gå ut med barnen, men trots  stor lust att få frisk luft och hjälmar på huvuet så gick det inte att vara ute. Barnen bara gled runt och ramlade, klev medvetet ner i varenda isvak som fanns och blötte ner skorna och jag bara gnällde och skällde. Jullovsmys med andra ord.

En lätt pms gör inte dagen roligare. Au natural är jag ett pmsmonster av sällan skådat slag. Nu tar jag mina snällpiller och blir nästan normal under pms (pmdd)-veckan. Men lite surare än vanligt är jag idag, det måste ändå erkännas.

Just nu sitter Liten här och klipper i en tidning där det fanns "nujfaj" (ni vet..små blå med vita mössor). Stor är och leker med en kompis. Jag väntar på bättre väder.

Kommentarer
Postat av: Manamanama

Då får jag önska dig välkommen tillbaka till vardagen!

2011-12-28 @ 12:49:36
URL: http://manamanama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0