Vart tog det vägen?!

Hade ju buzzat mina nya favoritkastruller från OBH- nordica men måste ha missat att skicka inlägget eller något. Jag får helt enkelt göra det igen!


Har hunnit testa alla vid det här laget och är vansinnigt nöjd. Locken som man kan se igenom var en glad överraskning, det är liksom bara ett lyxtillägg att slippa lyfta på locken när man har många kastruller igång på spisen, bara för att se om det kokar eller sjuder. De har under våra provomgångar inte bränt fast en enda gång, vilket i vanliga fall är min specialitet. Avhällningsfunktionen gillas verkligen. Egentligen en sån sak som jag inte riktigt visste att jag ville ha innan jag fick den. Nu tycker jag att den är oumbärlig. Vad ska man ha om inte saker som underlättar vardagsgörat?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0