Är det idag då?

Sedan några månader tillbaka går jag och väntar på att få tillbaka lusten att ta tag i min hälsa igen. Jag brukar vara ganska brydd om att göra det men har faktiskt tappat sugen. Vet av erfarenhet att jag måste vänta på rätt känsla för att det ska fungera. När jag är på botten kliver jag upp, men oftast kliver jag upp långt innan. Just nu vill jag verkligen inte behöva nå botten för dammen verkar bottenlös. Det har den varit en gång tidigare och det blev inte bra. Det är så längesen att jag inte oroat mig för att sjunka lite då och då, jag har ändå flytit upp till ytan igen och haft så bra självbevarelsedrift att jag inte ens behövt fundera över djupen.

Nu vet jag inte. Är det idag det vänder? Räcker det nu?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0