Det är nåt med näsan!!!

Stora kom efter ett par minuter hemspringande från sin kompis. Jag undrade om hon inte var hemma, men det var hon. Stora var rädd för att de lyssnade på en sån hemsk låt. När jag undrade varför den var så hemsk  säger stora att det är för att han som sjunger ser så läskig ut " det är nåt konstigt med näsan" Jag undrade vad låten hette och då berättade Stora att den läskiga gubben som sjunger heter Michael Jackson!! Jag kan inte annat än hålla med honom. Har aldrig varit något fan av varken hans musik, dansstil eller plastikoperationer och hade jag mött honom en mörk natt hade jag nog trott att han var ett spöke. Nu skulle han ju vara ett spöke i vilket fall som helst, men jag menar om han skulle ha varit ute på kvällspromenad i Norrlandsskogarna en mörk natt. Vid närmare eftertanke hade det nog varit troligare att möta Michael Jackson i elljusspåret en mörk oktoberkväll, än att möta mig på samma ställe.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha :) Så bäst. Älskar ditt erkännande i sista meningen. Jag dööör!!

2012-04-26 @ 07:25:18
URL: http://livskick.nu
Postat av: Linnea

Ja usch, han såg ju skitläskig ut de sista åren (årtiondena snarare)!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0