Nakenchock

Jag har inte varit riktigt nöjd med mina  nya simbikinibyxor. Jag köpte ett par som skulle kunna betecknas som "rejäla", men de har väl suttit sisådär i vattnet. Hade inte ägnat dem någon närmare tanke egentligen, inte förrän sanningen kom på besök.

Bikinisimbyxorna är liksom dubbelfodrade på framsidan. Detta gör att yttertyget liksom fladdrar när man sparkar ifrån mot kanten och (ibland annars också). Så trodde jag.

Verkligheten är att när jag sparkar ifrån mot kanten så fylls hela "frambyxan" med vatten!!!!!! Detta innebär att jag visat snipphåren för alla som simmar med simglasögon. Det känns lite sisådär.

För att återupprätta lite värdighet ska jag idag köpa ett par cykelbyxliknande simunderbyxor i en storlek mindre än vad som är snyggt. Från och med nu är det slut på blottandet. Efter att ha sett en annan person simma i lite sladdrig bikini är jag rädd att jag kan ha visat ytterligare snippa i bassängen. Jag väljer av självbevarelsedrift att inte tänka mer på saken. Jag köper nytt bara.

Kanske nåt sånthär?

Bild framgooglad och hittat på fokis sida

Kommentarer
Postat av: Linnea

Haha...simglasögon borde förbjudas!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0