Bakis och hög

Min halväkta hälft älskar doften av hyacinter. Så till medan milda grad att han tycker att sex stycken på ett bord doftar lagom. Jag känner mig alldeles yr av hyacintdoft. Jag är också ganska sockerbakis efter gårdagens intag av Rocky Road. Känns som att jag druckit en massa vin, men det är bara fantastiskt goda karameller bakade av en väldigt snäll person, som nog inte vet hur många Rocky Road man kan äta på en kväll. 
 
Nu ska jag ta en Rocky Road som återställare och sen ska jag bjuda bort resten. Kanske. Sedan ska vi ut på en tålamodsprövande aktivitet. Skidåkning. Barnen har inte mycket tålamod med skidorna och jag har inte mycket tålamod med att de har så lite tålamod.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0