Oooooj! Jag får också kalla supar!

Jag vet inte hur det gick till när jag hävde ur mig att jag skulle ta med barnen på julmarknad idag. Jag har hunnit ångra mig tusen gånger och tack och lov har Stora hoppat av. Nu är det Lilla och jag kvar och jag har försökt locka smed annat. Pulkåkning och fika ute till exempel. Inget napp på det.  Nu har jag i alla fall kommit på en inte lika hemsk lösning på det hela. Jag tar med mig Lilla in till centrum, bjuder på en korv med bröd, får förhoppningsvis se någon tomte och åker hem igen. Det är planen.
 
 
Vi började morgonen på simhallen. Jag hade tänkt sitta i barnbassängen och trodde att Lilla skulle bli glad över sällskapet, men inte det. "snääääälla mamma, du kan väl stå vid kanten och titta på i stället!?" Det är verkligen befriande på riktigt att stå där i bikini och lufta den ej skönhetsidealanpassade kroppen. Ha! Jag finns också och här är jag! I all min prakt. 
 
 
Önska mig lycka till. Kan hända att det hade varit roligare med en iskall sup än att gå på marknad..
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hur gick det??

Svar: Han ångrade sig! Tack och lov så tvärändrade han sig i sista sekunden!
kliarochsticks.blogg.se

2012-12-15 @ 18:23:43
URL: http://johanna.livskick.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0