Jamen gnista var det ja..

Å guuuud sån gnista jag går runt med denna grå torsdag! Det är ett glimmande lyckorus efter denna natt av hostande, snorande, letande av snuttar och alla mina drömmar om bilar som inte startar och kläder som jag glömmer att ta på mig. I morgon ska jag i alla fall vara hemma och vabba i stället och då är det dessutom så kallad "köpdag" när det gäller appar.
 
Vi har blivit tvungna att begränsa app-köpadet eftersom Lilla drabbats att köpdjävulen. Nu är det fredagar som gäller och då hjälper det inte att komma smygande med "paddan" och hävda att man hittat ett "supej-jätte-gjatis" spel. Tjatar man (frågar man igen när jag sagt nej), åker paddan upp på höga byrån och får bara användas av mamman. Hon har också drabbats att köpdjävulen, men köper inga appar alls, utan kläder och papperssaker och sånt som kan behövas i framtiden. I morgon är det ju som sagt köpfredag och dessutom vabbdag, så då får väl mamman ta sig en tur i nätbutikerna.
 
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

:)

2012-10-18 @ 13:26:58
URL: http://johanna.livskick.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0