Lördag

Stora och pappan är ute och spelar bandy, Lilla sitter på bordet och äter lördagsgodis och serBumbibjörnarna  och jag har just tagit en paus från städandet. För varje godis som Lilla tar upp ur påsen hörs ett jubel "åh titta mamma, jag fick en sånhär!!!".Jag har försökt förklara att jag redan vet vad som finns i påsen eftersom det var jag som köpte den igår (och tio godisbitar minns jag), men lyckan är så total vid varje ny godis att det glöms bort.
 
Jag har sömnbaksmälla. Sådär som man får av att ha sovmorgon när man inte är van. Hoppas att en Ipren och en kopp kaffe ska råda bot på det, sen väntar badrum nummer två på städning. Som jag längtar!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Låter som en vanlig seg lördag hemma hos oss ungefär :)

2012-10-21 @ 14:15:17
URL: http://johanna.livskick.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0