Bröllopsnerver

Det är inte bara jag som fått bridezilla-tendenser. Idag ringde min blivande man och uppmärksammade mig på att festhäftena kommer att skära sig mot presentaskarna och krävde att jagf skulle ringa tryckeriet och stoppa pressarna. Sedan ringde han igen och tyckte att det var jobbigt att jag skrivit fel nummer på bröllopsmarschen. Vi får med andra ord se om vi verkligen blir gifta, trots dessa allvarliga tillbud.
 
Mamma ringde mitt i arbetsdagen och kommenderade mig att kontakta sy-Asta, för i morgon innan 10 ska jag, klänningen, samt rätt utvald bh, befinna oss hos Asta. Detta slutade med att jag på 40 minuter ( inklusive cykelturerna) hade köpt min bröllopsbh. Vi kan sammanfatta det på följande vis: Det blev inte gratis.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ujuj!!! Här gäller det att hålla i hatten! Nu blev JAG nervös! ;P

Svar: Haha, ja det finns många detaljer att nojja över om man inte passar sig;D
kliarochsticks.blogg.se

2013-06-28 @ 11:17:25
URL: http://johanna.livskick.nu
Postat av: Linnea

Jag börjar förstå det här med assistenten...säg till om jag kan göra nåt härifrån!

Svar: Det kommer små uppgifter när du kommer hit! Du kan förresten kolla om du ser nåt billigt vitt, stort paraply...
kliarochsticks.blogg.se

2013-06-29 @ 12:00:51
URL: http://lagomalinnea.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0