Här är karusellen, som ska gå till kvällen...

Sådärja. Överraskade mig själv (och övriga närvarande) med ett litet bröllopsutbrott i morse. Nu har jag skrivit nya listor och känner mig lugnare.
 
Igår hade Stora kalas och jag kastades mellan hopp och förtvivlan under de två timmarna eventet varade. Idag är barnen och kompisar ute och leker med vatten. Parketten i vardagsrummet lever farligt och så även grannarna, två skröpliga åttioåringar som inte har så mycket att sätta emot om vattengerillan kommer. Då får jag skämmas och gå dit och be om ursäkt. Har jag tur hinner vattnet ta tyst på deras radio P4 som hela kvarteret lyssnar på.
 
Nu ska här fixas grejer på listan. Först ett samtal till godisköparen. Nu ska vi enas om karamellerna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0