Dagens affärer

Har just sålt en grej på blocket. När spelet hämtades blev det väldigt konstig stämning. Jag drabbas alltid av en känsla av att vilja ge bort grejerna och hoppa över betalningen, så också den här gången. Kan jag också skylla på att jag var stressad? Jag vet inte. 

Det som hände var i alla fall att jag visade upp spelet, blev alldeles generad och kände mig som att jag försökte luras och att spelet egentligen var trasigt eller innehöll olämpligt material. Jag pratade forcerat, lyckades krocka med toalettdörren, fastna med spelet i garderoben, tog på något vis betalt där i tumultet och avslutade med att nästan jaga ut köparen ur hallen, halkade på tröskeln och drog igen dörren över min egen fot. Nu sitter jag och skäms och hoppas på att en kaffekopp ska kunna lindra lite.
Trackback
RSS 2.0