Beredd på förändring

När en ledighet börjar så tar det mig en vecka att börja kunna sova på morgonen, alltså somna om när Lilla väckt mig. Nu har jag klivit upp vid 09:00 i nästan två veckor och gruvar inför morgondagen när arbetsdagen kommer att ha börjat en timma innan min, nu ordinarie, uppstigningstid. I övrigt är jag mer än beredd att börja jobba igen. Jag gillar vardag. Det är bara lite ångestladdat att byta aktivitet. Om barnen hittar varsin kompis idag ska jag nog börja jobba redan idag, men just nu har jag två energifyllda retstickor här, som inte verkar ha några planer på att roa sig själva.

Nu ska vi spela spel och sen ska ungarna uuuuuuut!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0