Lilla förstår världen

Lyssnar på ett samtal mellan stora och lilla. Lilla går upp för att se vad stora gör på sitt rum.

Stora: Men gååå härifrån, kan jag aldrig få vara ifred?!
Lilla: Vill du vara ifred?
Stora:JA!
Lilla: Varfördå? Bajsar du?
Stora: Nä. Jag spelar.
Lilla: Då kan jag vara med.
Stora: NEJ! Jag vill vara ifred!!
Lilla:Vaffördådå?
Stora: suckar djupt...Jag bajsar.
Lilla: Jaha. Då går jag ner till mamma.



Enda tillfället som Lilla kan förstå och acceptera att någon vill vara ifred är när någon bajsar, för det vill Lilla själv vara. Att stora satt i sin säng och spelade verkade Lilla tycka var helt förståeligt, man kan väl bajsa varsomhelst, man har väl blöja!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hahaha :) :)

2012-03-24 @ 10:08:38
URL: http://livskick.nu
Postat av: Manamanama

Hahaha smart av stora ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0