Föräldrar på vift.

Det går inte att beskriva känslan av middag hos goda vänner utan barn. Inte våra, inte deras. Bara vuxna! Helt underbart!!! Guuuud vad jag pratade till punkt, satt ner och åt, inte tillrättavisade någon eller avbröt dispyter. Bara umgicks. Det är värt så oändligt mycket.
 
Idag mår somliga av oss som vi förtjänar. Jag körde och mår som en prinsessa, men det kan hända att den andra vuxna personen i det här hushållet mår lite räv. Han säger att han stöp på calvadosen, men jag vet just inte om det var just den av jordens alla alkoholhaltiga drycker. 
 
Vi får borsta till oss och ladda för fortsatt vabbande den här veckan.

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Låter mycket härligt! Ibland är det riktigt tacksamt att vara chaufför. Särskilt dagen efter...

Svar: Att det är! Kände mig som ny, trots sömnbristen, bara för att jag hade fått umgås med vuxna.
kliarochsticks.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0