Motvilligt oanständig

Jag har haft lite otur på slutet. Helt ofrivilligt har jag utsatt barn för lite mer information om vuxenaktiviteter än vad som känts lagom .

Först såg vi en film om julens traditioner. En film gjord för barn. Borde ju vara ett säkert kort tänker man. Så var det inte. Det var peppar för "mannens sexuella lust", granris för att smiska frun i sängen (ja nästan!) och en del brygder för sexuell njutning. 

Igår såg jag ett, i mina ögon,  oskyldigt dejtprogram. Att Stora satt bredvid och spelade Hay Day gjorde alltså inget. Trodde jag ja! Innan jag hann så mycket som tänka "skämskudde ", så var det en idiot som frågade en av de dejtande prinsessorna om hennes dejt hade stor snopp. Stora kan tyvärr läsa undertexter. Stora började fnissa och frågade varför tjejen frågade så. Vad svarar man på det?! Jag sa helt enkelt som det var, att jag inte fattade någonting alls och att det var en jättekonstig fråga. 

För övrigt hoppas jag att våra grannar inte tittar så mycket på barnkanalen. Lilla hälsade nämligen på på grannfrun med ett glatt "hej, tant Lyckra " häromdagen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0