Får man önska en trevligare helg?

Plötsligt stannade allt av igen och jag fick lägga ner alla planer på umgänge, promenader, tvätt, simhall, jobb och annat som går utanför ramarna tystnad och mörker. En underbar migränhelg alltså. Nu, fyra dygn senare är jag nästan normal. Ser inte normal ut och är väldigt trött, men det tar sig.

Nu väntar jag på att Stora ska komma hem och passa Lilla så att jag kan gå till affären och köpa tröstmat. Färska hallon ska jag ha. Nötter också. Läggdags när barnen ska sova, så kanske jag är ganska ok i morgon.


Kommentarer
Postat av: Linnea

jävla skitmigrän!!

2014-10-21 @ 20:23:45
Postat av: Johanna

:( :( :(

2014-10-22 @ 13:22:29
URL: http://johanna.livskick.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0