Nya utmaningar

Jag står inför nya utmaningar på jobbet som jag ser fram emot nåt alldeles vansinnigt. Jag har väntat på den här chansen i flera år, ibland lagt tankarna på hyllan och till och med bestämt mig för att det var omöjligt och inget att sträva efter. Nu står jag i alla fall inför ett nytt spännande kapitel och det känns så jäkla bra! Det gör att jag vaknar 05:00 även fast hela familjen sover, att jag har tusen tankar som bara väntar på att komma upp till ytan och att jag kommer att få en krävande höst, men det ska verkligen bli kul.

Det är ju faktiskt så att man mellan avlusningarna, renoveringen, barnens träningar och de egna havererade försöken till ett aktivt liv, också ska ha ett jobb och nu får jobbet ta mer tid och lössen mindre. En rättvis fördelning av tid kan jag tycka, efter alla timmar med luskammen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0