Sköna söndag

Jag har migrän. Barnen har tjafsat, spelat blockflöjt, sett på superhjältarna, ritat på duken på köksbordet, sparkats i soffan, krafsat runt i legolådan, gnällt om det ena med det fjärde och är nu (äntligen!) på väg ut för att leka spioner. Min man har mest tjurat. Gud så trevligt vi haft! Mysigt, så där kofta-äppelpaj-gula löv-höstmysigt.  Nästa helg skulle jag vilja hälsa på barnens kusiner. Lilla har fått sån abstinens efter sin ena kusin och jag har längtar efter hela familjen. Får se om vi kan göra något åt saken snart.

Kommentarer
Postat av: Lillasyster

Åh det låter typ som vår helg. Minus make och migrän. Och plus en mormor. Och det har mest varit jag som surat, på grund av trötthet deluxe. Men barnen har tjafsat och skrikit så det förslår.

Ni är varmt välkomna hit whenever :) Puss

Svar: tack:)
kliarochsticks.blogg.se

2014-09-28 @ 19:14:17
Postat av: Johanna - Återhämtningsbloggen

Migrän + blockflöjt, lovely ;-)

Svar: ja, en fantastisk kombo!
kliarochsticks.blogg.se

2014-09-28 @ 20:12:49
URL: http://aterhamtningsbloggen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0