Topp tre tråkiga saker

Sånt man inte kommer undan.

Topp 3:

Pyssla
Jag borde kunna komma undan, men ibland ställer jag till det för mig så att jag måste. Som idag, när jag försatt mig i ett inferno av papper, klister och saxar. Det övergår mitt förstånd att det finns människor som gör detta frivilligt.

Borsta tänderna
Skulle aldrig hoppa över en tandborstning och måste dessutom borsta minst en annan persons tänder varje dag. Lite som ett straff.


Laga mat
Det finns ingen som helst tillfredsställelse för mig i att laga mat. Det är inte roligt, avkopplande eller utmanande och jag ser det inte som en kreativ syssla. Det är jobbigt, stressigt, tråkigt och så tycker jag inte om att äta när jag känner mig helt impregnerad av matos. Däremot kan jag gärna erbjuda mig att äta när andra lagar mat, så där sitter det inte fast!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0