Aktiv fritid

Vi har sportlov och jag hade sett fram emot att göra en massa roliga utomhusaktiviter med barnen. Hittills har vi lyckats med två inomhusaktiviteter och en shoppingrunda. Lilla har köpt en del smycken. Tänk tungt tantguldhalsband, döskallering a la hårdrockare och ett damarmband med "diamanter". Detta bärs idag till en jumpsuit i leopard, samt en liten väska i guldbrokad. Stilen är unik och obetalbar. 

Nu vill Stora gå till en kompis och Lilla vill att vi ska ringa hit flickvännen. Tror dock att flickvännen (våga inte insinuera att det skulle vara en simpel kompis!) på förskolan, så jag kommer att måste hitta på något som kan toppa detta. Egentligen skulle jag vilja skicka iväg dem båda till kompisar, bädda ner mig i soffan, titta på min stora serie-crush och glömma bort att jag har mensvärk. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0