Vem tvättar rumpan med kärringtvål?

Gnäller på Stora för att han dröjer så hemsk i duschen. Tjatar om att han ska tvåla in sig nån gång och duscha klart. Stora säger att det inte finns någon tvål och jag pekar lite triumferande mot en pumptvål på badkarskanten. Den vill Stora inte använda och säger att den inte luktar gott. Jag kontrar med att det inte är något fel alls på den tvålen, så liksom ta den nu och sluta tjafsa. Då kommer det som gör att jag får lägga mig platt på mage för att fiska fram en dammig tvål som ligger under badkaret...
"men mamma, du har ju sagt att den här tvålen luktar kärring!!"
Och det kan väl hända att jag sagt det. Men det var ju till oäkta hälften för att han aldrig mer skulle köpa den..

Kommentarer
Postat av: Linnea

Muahahahaha

Postat av: Johanna

Hahaha :) :)

2012-04-15 @ 11:30:48
URL: http://livskick.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0