Gott slut...

Och gott nytt år, eller "goder afton", som Lilla uttryckte det i morse.
 
Firar med vänner hemma hos oss och om jag inte kvävs av min horribla parfymdoft så ska det nog bli en bra kväll!
 
Pågående lek:
Jag är eran vakt. Det här är en viktig lek. Du är drottning,a mamma och jag vaktar eran man så att den inte blir isbitar. Vänta här så ska jag gå och titta på "Anna-cottan" så att den inte blivit is.
 
 
Det har varit mycket tjat om Panna-cotta och Anna-cotta (uttalas båda som Anna-Lena) idag. Tids nog kommer vi dit, men nu är det snart kaffe och delicatoboll med gästerna. Även till såna som äter LCHF, så håll i hatten, eller i magen kanske.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Gott nytt år vännen! I år ses vi!! :)

Svar: Jaa!! Det gör vi:)
kliarochsticks.blogg.se

2013-01-01 @ 16:00:56
URL: http://johanna.livskick.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0