Har du varit ute idag?

Varje dag går man ut. Så är det. Man blir moraliskt förtappad och kanske också förstoppad om man inte går ut, jag har inte vågat trotsa denna lag så ofta, så jag vet inte. Detta innebär att vi snart ska ut i stormen, jag och Lilla.

Jag tror att man skapar ett behov av att vara ute, genom att vara ute mycket och eftersom jag tror att det är en väg till hälsa så är det något jag vill ge mina barn.

Stora är redan ute med en annan stor och klättrar i snöhögarna. Helt frivilligt. Lilla kommer inte att följa med frivilligt, men det betyder ju inte att man inte kan ha kul när man kommer ut.

Kommentarer
Postat av: Manamanama

Jag har varit fasligt inne idag. Tänker inte gå utanför ytterdörren! Men det leder istället till dåligt samvete...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0