Lördagsgodis

Lördagsgodisdagen för Stora. Lilla knackar på dörren men får inte komma in, för stora har stängt in sig med en väninna och smaskar lördagsgodis. "mamaaaaa, jag e inte velkommen hos dom" klagar Lilla, helt omedveten om godisorgien som pågår bakom låsta dörren. De två stora delar en tom&jerry och har inget behov av smådelare.

Förresten har jag sett en rumpa i genomskinliga badshorts idag (inte min egen). Ljusbeige kanske såg bra ut när det var torrt, men sedan såg man mest hud. Framifrån såg jag aldrig, men min fantasi är det inget fel på, så det behövdes inte.

Ikväll väntar middag med vänner för föräldrarna i den här familjen och barnvakt för de små. Alla nöjda och glada.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0