Trött och gränslöst less!

Jag blir så gräsligt provocerad när någon skriver "oj då, nu fick vi kliva upp klockan 8 i stället för 9, där rök den sovmorgonen". Jag är helt sömnskadad, jag vet det, men ändå, eller just därför, blir jag provocerad. Förra helgen hade jag en sovmorgon. I övrigt minns jag inte när jag senast sov så länge som till 8. Detta trots att jag för länge sedan slutat kliva upp i ottan med morgonpigga Stora.
 
Ibland blir jag galet arg när Stora väcker mig 05.00. Det har gått så många år och det borde ha gått över nu, men det gör det inte. Att Lilla, som är liten, kliver upp 06.00, det kan jag köpa, men att år efter år bli väckt 05.00 gör mig tokig.
 
Idag drog vi ju tillbaka klockan och det var inte ljuvligt att bli väckt 04.00. Är så trött att jag bara dör och hoppas på att få sova i natt.

Kommentarer
Postat av: Johanna

:( Önskar jag kunde ta några av de morgnarna från dig. Kram!!

Svar: Tack för omtanken:)
kliarochsticks.blogg.se

2012-10-29 @ 08:32:56
URL: http://johanna.livskick.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0