Pärlor för svin

Mitt intresse för grejer är verkligen svagt. Inte så att jag inte uppskattar vår fina bil, nya soffan eller min (älskade) I-pad, men inte en enda sak hade blivit köpt om inte min man hade gjort det. Jag behöver dem inte! Jag har varit stark motståndare till ungefär precis allt vi köpt, men sedan slutar det med att jag säger att jag skiter i vilket och att min man får köpa vad han vill.

Jag bryr mig inte om märke och väldigt lite om finesser. Det blev tydligt idag när jag först tänkte ta en kollegas bil hem från jobbet. Fel märke, fel färg, annan form, men bil som bil va? Sedan ringer en kille från telia och undrar vad jag har för mobiltelefon. Svarade honom som det är, att jag inte har någon aning men att det KAN vara en Samsung. Jag vet inte och jag kunde inte vara mindre intresserad. Han erbjöd mig en ny i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0