Då går väl jag iväg och simmar litegrann

Jag är vaken sedan 05.50 i dag. Sitteroch klurar på hur jag ska få min blivande man att kliva upp och äta en liten frukost och en kopp kaffe, innan klockan 07.30. Jag har ett uppdrag som är  väldigt oplanerat, där mina barns nyupptäckta förmåga att vara vakna själva liksom glömts bort. Och var är Lilla när han som mest behövs!? Sover som en stock...Kliv upp och lev om då!!! Sådär som det brukar vara. Enligt den oplanerade planen. 
 
Bäst att jag gör i ordning en liten god smörgås nu. Eller något annat smarrigt som han egentligen inte vill ha så här tidigt. Rätt vad det är så äter han lite för att vara artig och det vore bra. Hur artig han nu är den här tiden på lördag  morgon. Han blir nog jätteglad, stöttande och peppande och framförallt artig, nu när jag lagt in ett träningspass 08:00 på första semesterdagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0