Glitter och guld

 
Det är ingen hejd på vad effektiv jag är när jag bara får vara ifred en stund. Sju punkter på listan strukna och jag kan börja vara trevlig mot familjen igen.
 
Lilla vill ha sin guldklänning på bröllopet. Jag har sagt att den i så fall får vara med på festen, den egna festen med barnen som vi sagt att vi ska ha någon dag efteråt. Annars kan den också passa på kusinens kalas. Varför jag inte säger ja till klänningen på bröllopet? För att Lillas pappa skulle dö av lidande. Hade det hängt på mig så hade det varit ok. Men, nu är vi två föräldrar och det är inte bara mitt bröllop.
 
Lilla är i alla fall bedårande söt i sin klänning!

Kommentarer
Postat av: Linnea

J var med när jag skulle köpa bröllopskläder till F. Hon hittade flera jättesöta klänningar som hon tyckte att han skulle ha. Och ja, för min del känns det helt ok. Men den arma faderns gräns går väl där nånstans. På bröllopsfest that is.

Svar: Åh då kan både F och Lilla ha sina finaste klänningar!
kliarochsticks.blogg.se

2013-07-04 @ 20:47:26
URL: http://lagomalinnea.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0