Här är karusellen, som ska gå till kvällen..

En hektisk vecka har det varit så lång och det verkar fortsätta i samma takt. Det liksom karusellar på. Det ska gås till tandläkaren i två omgångar, akupunkteras, pratas med präst och med kantor, ringas till försäkringskassan, has jobbmöten som jag glömmer bort, gås på homepartykväll, fotbollsmatcher x 3, köpas skor och kläder till barnen, planeras, ringas, fixas och utanpå detta ska det jobbas 100%. Men men, det är ju trevligt det mesta i alla fall.
 
Trätoämnen när man planerar bröllop:
 
  • Ska brudparet också sjunga med i psalmerna? 
JA, säger jag och det tänker jag göra också. NEJ säger brudgummen, det är bara dom andra som sjunger.
  • Skriva "hen" i festprogrammet.
JA, varför i hundan inte?!?- tycker jag. NEJ, för i helvete!- tycker brudgummen.
 
Ja ni ser, viktiga frågor. Vi kompromissar vidare. Jag sjunger och han får vara tyst. Typ så.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0