Möhippa och upplyftande komplimanger

Efter en helt underbar möhippa är jag ganska sliten. Blev så totalt överraskad och förvånad och omtumlad och glad att jag fortfarande knappt landat. Så många fantastiska tjejer som var med på ena eller andra sättet. Jag är helt överväldigad. Poledancing som var grymt roligt (och jobbigt!) god mat, härlig spabehandlig och bästa tänkbara sällskap. Jag har många fina tjejer runt mig! Bästa dagen och den kan jag leva länge på!!
 
För att ta ner mig på jorden, antar jag, så har Stora och Lilla kommit med komplimanger idag.
 
Lilla: Varför har du så mycket hår i näsan?
Stora: Oooooj vilka tjocka lår du har! Woooaw, så här tjocka!
 
Nu har Lilla sprungit ut i kvarteret i bara underbyxorna och jag antar att det faller på min lott att åtgärda det hela.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Du förtjänar det bästa! <3 Säger det igen, har deppat enormt över att jag inte kunde komma. Men vi ses på bröllopet!

Svar: Ja det hade varit kul!! Du missade en supermysig dag, men det ska bli såååå kul att ses vid bröllopet! Kram
kliarochsticks.blogg.se

2013-06-16 @ 13:36:11
URL: http://johanna.livskick.nu
Postat av: Linnea

Såklart bara det bästa till den bästa <3

Svar: Bästa dagen:) tusen tack!
kliarochsticks.blogg.se

2013-06-18 @ 21:47:49
URL: http://lagomalinnea.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0