Gråt ut inför din klänning

Jag fortsätter min återhämtningsfas och därmed också min konsumtion av kvalitetstv. Eftersom avsnitten av travellers weddings verkar vara slut så har jag gett mig i kast med "say yes to the dress". Detta har givetvis lett till att jag släppt tanken på rosa tyllhögar, men nu i stället undrar om jag borde börja om att leta klänning. Jag har nämligen förstått att jag måste gråta för att det ska vara rätt klänning. Börjar undra om jag förhastat mig som "bara" var supernöjd med min klänning. Det verkar inte vara tillräckligt rätt då. 
 
hmmm..får ta och se ett par avsnitt till och se vart det landar.

Kommentarer
Postat av: Lagoma Linnea

Jag tror att du ska nöja dig med att kolla på skor ;)

Svar: Ja, jag undrar fortfarande om det inte hade varit det rätta:)
kliarochsticks.blogg.se

2013-03-16 @ 18:30:30
URL: http://lagomalinnea.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0