Det är på snippgränsen det faller

Jag tror att jag genom åren haft komplex för nästan alla kroppsdelar. Det har varit fel på allt. Döm om min förvåning när jag upptäckte (så sent som för ett par år sedan) att det fanns ett för mig okänt komplex.
 
Jag har gått ett helt liv och inte vetat om att man kunde ha komplex för utseendet på sin snippa. Kanske berodde det på att det inte fanns något enhetligt namn för snippan på den tiden. Jag menar, en mus, en framstjärt, en kiss och en fiffilura kan väl rimligtvis inte se exakt likadana ut? Kanske är det därför tjejer fått komplex för snippan, för att det finns en idealsnippa? Det verkar finnas exakta mått, färger, former och positioner för idealsnippan och uppfyller snippan inte kraven, då bör man fundera på operation. Jag vet inte, men kanske kan man ta det i samband med sin årliga anusblekning.
 
Jag har en himla massa komplex (icke aktiva sådana, om man så säger) som jag skulle kunna ladda igång om jag inte hade någon självbevarelsedrift, men när det kommer till snippan, då får det vara nog. Jag kan inte ens om jag tänker efter, känna mig missnöjd med de undre regionerna. Det finns lika många snippor som det finns kvinnor    och nog var det väl själva fan att man inte ska få ha sin snippa som den är, HUR den än ser ut!  
 
Så det är liksom där, på snippgräsen, det faller för min del. Det blir så absurt att jag kommer av mig i alla komplex.   Låtsasvärlden med sina låtsasvärden rasar och jag känner mig ganska lurad. För lika absurt som det är med ideala snippor, lika galet är det med andra idealmått. Och ja, jag är inte med längre. Jag vill inte delta, jag har sagt upp medlemsskapet i den föreningen och gör något bättre av min tid.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0