Fastnat i vinkelvolten...

Jag skulle behöva (och vill!!) börja yoga, som en väg till mindre stress och migrän. MEN att få in ett yogapass i vardagen stressar mig!

Jag går på akupunktur som ska hjälpa mig med migrän. Att ta sig iväg till akupunkturen innebär nio gånger av tio ett stressmoment. Stress är dåligt för migränen.

Jag behöver träna för att kroppen ska må bra och inte minst själen. Av träning får jag migrän.

Jag skulle behöva gå ner i arbetstid för att slippa stressa så jävla mycket för att hinna göra allt det som ska hjälpa mig att stressa mindre. Om jag går ner i tid har jag inte råd att betala mina räkningar. Då blir jag stressad.

Går jag ner i tid har jag inte heller råd att betala akupunktur.

Så, hur gör jag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0