Helgmys

Dagen startade 06.00 och 08.00 var frukosten ett minne blott och lilla hade hunnit äta upp sitt lördagsgodis tittandes på Svamp Bob.

Till fredagsmys blev det som det brukar. Först en skämstur till affären där jag plockar ihop en hel korg full med skit. Alla vill ha "fredagsmys" och ingen kan tänka sig att äta samma som någon annan. Så med en korg med tre olika chipspåsar, pärondryck (ej valbart) och tre godispåsar ( varav en var min från naturhyllan) fick jag stå och skämmas i kassan. Om min man äter upp det som är kvar innan nästa helg upprepas samma skämstur på fredag igen.

Nu väntar veckans städning samt rengöring av marsvinsburen.

Så, glad lördag på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0