Sjukstuga

Har haft migrän hela dagen och ska snart lägga Lilla. Så, som den pedagogiska mor jag är ville jag förbereda och sa att det snart är dags för honom att gå och lägga sig. Svaret kom snabbt, "Aldrig i livet! tänk inte ens tanken!". Så jag gick och la mig i sängen själv igen och väntar på att återfå lite mer styrka innan jag ger mig in i läggningsfajten igen.

Jag har alltså migrän, Stora vaknade i natt med 39 graders feber och pappan var rejält bakfull sedan gårdagens "utevistelse". Det är alltså Lilla som hållit igång för oss alla idag. Inte som jag hade planerat dagen precis, men jag hoppas på att inte bli liggandes en hel vecka den här gången.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0